söndag 29 augusti 2010

Nyrakade öron

Nu på morgonen, efter sovmorgon och gubbens goda frukost, blev det rakning och kantklippning av Alizes öron. vi passade även på att fixa lite kortare "toffs" på huvudet då luggen vuxit som ogräs. Just nu är jag hos Alizes extramatte och dricker kaffe och bloggar lite. Vi var ute på promenad och passade på att mellanlanda här en stund.
Igår var jag och en mycket god vän till Stockholm (vi hade en annan trevlig tjej med dotter + dotterns kompis med oss också), vi gick och myste i gamla stan och på söder innan vi begav oss till globen på konsert. Tack för en underbar dag ;-) Bilder kommer.

Jag hoppas att jag får hem min dator i veckan, då ska jag få med lite bilder och även avslöja vad jag och alize ska göra om en vecka. vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar