torsdag 10 oktober 2013

Kissepaus i regnrusk

Jag vill inte...
Så här såg det ut på min lunchrast då jag som vanligt gick hem för att ta den sedvanliga kissrundan med fina flickorna...liten Elza totalvägrade gå ner från trappen...det regnade...

Ååh, fatta vad det är läbbigt att bli våt om tassarna...usch och fy vad du är taskig matte...jag hade kunna hålla mig hela dan istället...eller så hade jag bara kissat på mattan under bordet...det hade du säkert inte märkt...det har jag inte gjort sedan jag var valp så det förlåter du nog mig för...

Alize tycker inte heller om att bli våt om tassarna men hon tuffar ut på gräsmattan, kissar snabbt och springer snabbt in igen...

Normalt så går vi en promenad tillsammans jag och flickorna på min lunchrast men den fick vi lov att ställa in idag då Elza totalvägrade gå av trappen...den där lilla fröken är inte imponerad av regn vill jag lova. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar