söndag 20 november 2011

Alizes julklappar :-)

Nu på morgonen har jag fixat Alizes julklappar...visst är det självklart att hunden också ska ha några klappar, eller!?! Ja, ja hos mig får Alize julklappar i alla fall.
Två fina resematskålar med guldtassar, varje liten hunds stora dröm....eller hur ;-) Faktum är att jag såg dessa matskålar precis innan vi fick hem vår lilla tös men köpte inte dem då. Sedan dess har jag sökt och sökt efter dem och idag hittade jag dom igen, jippi. Hittade dom hos Hundkex.se för bara 40kr st. Klart jag slog till!
Sedan har jag klickat hem en aktiverings grej också men tyvärr fick jag inte fram någon bild, den försvann efter jag handlat klart, kanske jag köpte den sista... hur som haver, jag fotar och visar när den kommit hem. Nu ska jag bara komplitera med någon godsak, sen kan tomten komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar