torsdag 8 april 2010

Ännu en dag

Är fortfarande kvar på Akademiska men gårdagen förflöt med flera små gäldjestunder under dagen.
Fick besök av en god vän som kom med kläder till mig, TACK! Efter någon timme kom nästa besök min älskade son med sin rara flickvän, så kul. Tyvärr blev jag jättetrött fort så de stannade inte så länge som jag skulle ha velat, men jag var helt slut. På kvällen kom syster och två av hennes barn, kul igen.
Sedan får jag inte glömma att tala om att jag har fått äta flytande idag, jippi!
Fick fisksoppa till lunch, yack! Middagen skulle bestå av ärtsoppa!!!!!!!!! Alla som känner mig vet att jag inte äter ärtor och bönor. Snacka om ödets ironi, man ska få äta för första gången på över en vecka och då serveras ÄRTSOPPA. Det blev en "varma koppen" istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar