tisdag 6 april 2010

sjukhus:-(

Ligger på Akademiska sjukhuset sedan i onsdags med Buksportkörtelsinflamation efter gallstensanfall. Som om inte detta vore nog, så har jag bara fått dropp till livs lika länge... jag vill ha något att tugga på nu!
Känns som en evighet innan jag får åka hem igen, ev efter helgen säger dom :-(
Min dotter har åkt på konfa.läger och jag var inte hemma när hon for,
det kändes inte kul alls. Men hon har med fars hjälp lärt sig tvättmaskinen:-)och säkert mycket mer innan vi ses nästa gång så det är nyttigt både för henne och mig.
Va då! curling morsa, jag!!!
Hur min lilla Alize ser ut i pälsen när jag kommer hem vill jag inte tänka på, men jag vet att hon har det bra. Hon sover nära husse varje natt och är ute och leker på dagarna. Hennes husse älskar henne lika mycket som jag :-)
Varnar för dålig uppdatering under den närmsta tiden detta trots att jag fick hit sonens laptop idag. Återkommer med nya tankar och uppslag efter hemkomst. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar