lördag 18 september 2010

Resematskål


Visst är den söt! Resematskålen finns i en massa olika färger men tyvärr är den lite för stor för en liten Yorkshireterrier :-( Man kan i och för sig använda den som badbalja...ha,ha
Idag har jag tagit mig i kragen och ansat pälsen på Alize, det var dags att klippa lite på svansen och i ansiktet. Om en stund är det fotbollsmatch som vi ska bevittna då dottern ska spela. Sonen har match i morgon så gissa vad vi gör i morgon...
Igår hade vi kalas här i huset och med det följde det en massa gäster :-) Jag låg nämligen på BB för 15år och 1 dag sedan...då gjorde jag det på min sambos födelsedag...= två födelsedagsbarn i går, far och dotter. Vi hade en mycket trevlig dag med våra gäster.
Näste kalas i familjen får jag stå för...40år i december!!! Vem fyller 40 inte jag inte, e bara 27 år fortfarande...jag e helt övertygad om det. Måste vara min mor som räknat fel.

2 kommentarer:

  1. Jag ch grabbarna, två som fyrbenta, gör ett tass avtryck i den blogg. Vi har haft 7-årskalas idag. Men imorgon är den riktiga dagen

    SvaraRadera
  2. Kul att du hälsade på. Gratulera sonen på 7års dagen. Kram

    SvaraRadera