onsdag 3 oktober 2012

Underbar höstpromenad.


Elza, Alize och jag har njutit av en riktigt skön promenad i höstsolen, en riktig energikick för oss alla tre :)
Alize är piggare och har börjat bädda mer och mer, ett säkert tecken på skendräktighet, skönt att det "bara" är något så enkelt som är problemet.

Nu i kväll har jag avverkat ett träningspass med en kompis så nu sitter jag trött och nöjd i soffan och vovvarna ligger bredvid. Alize ligger på rygg och sover skönt medan energiknippet Elza tuggar på ett ben.
Annars så har min dag inneburit en massa tråkiga måsten som ändå kändes ganska lättsamma efter att ha varit ute i solen med flickorna. Tvättat, handlat, varit på apoteket, lagat mat...ja listan kan göras tråkigt lång.
Imorgon har jag möte inbokat efter jobbet vilket gör att min arbetsdag kommer att bli väldigt lång, det kan tänkas att bloggen får bli vilandes...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar