onsdag 17 juli 2013

Fotbollsgolf


Igår hade vi full fart men samtidigt bara gjorde roliga och lugna saker...
Vi startade dagen med att köra en runda med fotbollsgolf, premiär för mig men inte för de övriga familjemedlemmarna som var med (gubben och sonen). Det var riktigt roligt men samtidigt så tror jag att det hade varit ännu roligare om man hade haft några tidigare fotbolls kunskaper...jag går ofta på fotboll men har nästan aldrig rört en boll...bollar är runda, lömska och kan göra ont...så ser jag på detta ämne.

Mina löparskor fick i alla fall vara med om något nytt igen denna sommar...inte bara hjortronplockning på blötmyr...idag lider jag av lite extra träningsvärk i högerbenet och att jag hittade en sa*ans fästing som satt fast på ryggen :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar