fredag 26 juli 2013

Vad händer...


om dagarna...inte mycket!
Den här utsikten har jag haft i två dagar nu...från en och samma klippa ute i skärgården...ensam ibland och ibland i sällskap av sonen och hans flickvän.
Gubben och brorsonen har fiskat och vi andra har solat och badat (eller doppat oss snarare). 

Kaffe har druckits i olika former...både kallt och varmt...båda goda och behövliga...utsikten lika vacker :)

Jordgubbar och keso har inmundigats lika så goda mackor med stekt ägg...en och annan lite kaka har också landat i magen...
Gubben hade köpt en cola till mig :) Kunde inte passa bättre...mitt namn och allt...

Jag tror att ni fattar hur mina två sista dagar sett ut...mat, sol, dryck...väl hemma har vi tagit svalare kvällspromenader med fina flickorna och ätit våra middagar ute i skuggan...livet är så underbart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar