onsdag 25 september 2013

F*n vad jag är bra :)


Jag har kört ett träningspass i hällande regn...vägrade ställa in...det blev träningskläder på och toppa med Didriksonsregnjackan...det blev helt ok...fick peta i linserna också, hatar att ha glasögon när det regnar. 
Efter det blev det en välbehövlig dusch och direkt efter iväg på kvällsföreläsning...nu blev det en kopp te framför datorn som avkoppling innan kudden ropar...eller först ska jag få massage av dottern...lyx på en onsdag...lyckliga jag!

2 kommentarer:

  1. Hej på er! Jag tittar in på er nästan varje dag! Och om jag varit borta någon vecka,från dator,så kollar jag in er så fort jag kan!
    Det är så kul att läsa om er!

    En nyhet är att vår Diva,väntar smått,om allt går enligt planerna,i mitten av oktober!

    Kram,vi höres,Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad kul att Diva ska bli mamma igen!
      Kul också att du tittar in hos mig och ser vad vi håller på med :)
      Jag ringer dig.
      Kram Madeleine

      Radera