onsdag 25 september 2013

Kvällspromenad


Storlurv och lillurv redo för promenad...
Igår kväll ville jag krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv...jag tror att det bara finns snor mellan mina öron för tillfället.
Mina fina flickor ville hellre ut och promenera...så även gubben...nu kan man ju tycka att det vore en perfekt lösning att de tre tog sig en skön promenad tillsammans medans jag låg under täcket och tyckte synd om mig själv...men icke...tog mig i kragen och hängde med dem ut.

Elza fick inviga sin grå "sticketröja"...liten fröken blir kall och fryser så här i höstrusket...det duggade lite men inte så mycket att det behövdes regntäcke som tur var. 
Vi fick en skön och trevlig promenad tillsammans i mörkret...(och ja, jag hade reflexvästen på mig) tur att jag följde med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar