lördag 2 april 2011

Oj, så många...


Roade mig med att rada upp Alizes rosetter nu på morgonen, det visade sig att hon har 69 stycken som jag gjort + några köpta. På bilden ovan är de 69 som jag gjort.
Det är lite väl trångt i rosettlådan nu när jag lyckats samla ihop alla.
Jag har en till låda där jag förvarar alla rosetter som är nya och till salu...den innehåller i nuläget 65 stycken + ett antal valprosetter. Fast i ärlighetens namn har jag idag tagit en rosett därifrån som Alize kommer att bära idag. Det finns några nysydda som lilla fröken inte har i sin låda nämligen :-)
Alltså, i kväll har det utökats till 70 rosetter i Alizes låda ha, ha.
Här är vovvens "köpe" rosetter. De röda stora hade Alize på utställningarna en gång i tiden, men nu samlar de damm i lådan. Vem vet om det blir en till vovve någon gång som blir utställd...
Tyvärr saknas den söta tiaran i samlingen då den kom bort på min födelsedag :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar