söndag 24 november 2013

Hem ljuva hem :)


Det här har varit mitt "hem" under veckan som gått...inte det mysigaste stället att bo på men det funkade rätt ok.

Utsikten lämnar mer att önska också...
Jag har alltså legat inne på Akademiska sjukhuset mellan måndag och fredag för en planerad operation. Den kom dock lite plötsligt då jag blev erbjuden en återbudstid med kort varsel som jag nappade på...skönt att ha det avklarat så fort som möjligt. Vilken typ av op lämnar jag osagt...det är inget som jag dryftar här utan bara med min familj och vänner...men kan avslöja att det inte var något livshotande :) Nu väntar sjukskrivning under en längre tid...behövs kan jag lova.
Bloggen fick skötas med förtids inställda inlägg och med lite hjälp...;) 

Hittade denna fina uppmuntran på trappen på måndagsmorgonen innan jag blev inlagd...från fina träningskompisen. Värmande! TACK!

Fina flickorna blev väl omhändertagna hemma av övriga familjen...men så lyckliga de var när jag kom hem på fredagen...jag hade två plåsterlappar på mig. Älskade flickor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar