onsdag 27 november 2013

Morgonpromenad med kaffestopp


Fina flickorna och jag gjorde oss i ordning och drog iväg på promenad/kaffevisit i morse...jag får inte gå långt nu när jag är nyopererad så det blir lagom att ta kaffepaus mitt i promenaden :) 
Vi gick till flickornas älskade extramatte som turligt för mig jobbar inom vården...kan kolla sårläkningen + är hemma även på vardagar ibland då hon går skift :) Två flugor i en smäll...
Promenaden gick bra...men Elza drar ibland i kopplet vilket inte passar mig för tillfället...hon blir lite ivrig och ska framåt. 
Jag har i ärlighetens namn lite svårt för det här med att gå hemma...kroppen behöver vila och kan inte jobba...men skallen är inte nöjd...är alldeles för social för att inte göra något och träffa andra människor. Men jag överlever säkert...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar