torsdag 31 mars 2011

Dagens rosett


Marinblå med swarovskisten i mitten.
Alize och jag tog lite ledigt från bloggen igår men nu är vi tillbaka. Jag hade besök från några galningar som spelade trummor i mitt huvud...inga huvudvärkstabletter fungerade tyvärr. Lilla vovven fick sin långpromenad vilket var skönt för huvudet faktiskt, så det ska vi ut på om en stund idag också då skallen inte är ok nu heller.
Vi har i alla fall lyckats städa idag så det är fint inför helgen, skönt. Gubben och jag satte fart efter middagen, Alize låg bara och tittade. Dottern hade förslag på att fukta hennes päls och rulla runt henne som mopp :-)
Som jag visat tidigare så gillar lilla fröken att rulla...


Totalt galen i att rulla...vad är det med denna hund och skare...och visst ser hon ut som en mopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar