måndag 7 mars 2011

Lördagen...

Vår lördag bestod av skotertur i strålande solsken för nästan hela ligan, gubben var risig i kistan och Alize fryser så lätt så dom var kvar hemma.
Maten lagade vi på Muurikkan, Pytt i panna på fläskkarré, potatis, lök, stark korv mums med rödbetor till. Jag och min älskade bror var kockar,

Min bror...
Tack för en underbar dag och för mitt kalla fotbad :-) Vi körde fast då det var vatten under snön när vi körde på sjön. Vem fick plumsa och gå? Kalla fotbad är inte att rekommendera, men min storebror gillar att köra sin skoter så han åkte och hämtade Muurikkan som vi glömt och torra strumpor och skor till lillasyster, puss.


Min älskade pappa och minsta brorsonen gillar också att köra skoter.

Sist jag körde blev det så här...skadad skida och spräckt huv...jädrans stubbe att stå fel...inte mitt fel!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar