onsdag 14 mars 2012

Gårdagens blomma


Känns som jag ligger en dag efter hela tiden...men igår hade Alize i alla fall denna virkade blomma i vitt och gult.
Jag har knappt varit hemma idag då det har varit jobb och läkarbesök i Uppsala på schemat så jag han inte fota Alize i dagens rosett...så den får utgå :) 
Igår eftermiddag åkte vi till Öregrund och tog vår promenad där...ombyte förnöjer :)...gubben hakade på så Alize och jag fick lite trevligt sällskap. Annars så längtar jag och lilla vovven efter att de ska komma och sopa bort all sand på gatorna så det inte gör så ont i lilla frökens tassisar under promenaderna.
Jag ska ta itu med ett projekt här hemma...röja/leta fram mitt syrum...känner att det vore bra att kunna vara där och fixa med rosetter framöver...jobbar för att få fram ett lager till hundutställningen i höst :) Rummet är inte stort men är perfekt inrett för min verksamhet bara allt skräp blir bortröjt... annars så flyter dagarna på i ett rasande tempo...i helgen blir det till att fira min mor som fyller år idag, Grattis kära mor!
Vi skickar en liten hälsning till Warga; rosetterna postades igår...


2 kommentarer:

  1. Hallå Alize!
    Rosetterna kom med posten idag, och jag blir så snygg med dom! (...men din matte gör snyggare rosetter och attans fina visitkort har hon
    skaffat)
    Varma bamsekramar till er alla.
    Warga/Ann-Christine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att rosetterna kommit fram :) Jag tackar och bockar för berömmet...visst är visitkorten fina, känns lite proffsigt ha, ha
      Kramar från oss

      Radera