torsdag 15 mars 2012

Nytt i arbetslådan

Ger er ett litet "tjuvkik" på vad som kommer att sitta i mitten på vårkolektionen...grå/silvriga blommor eller vita pärlkvadrater...
Prickigt...
Mer prickigt...
Det kommer att sys en hel del prickiga rosetter framöver men själva vår kollektionen kommer att bestå av ribbade band i olika pastellfärger. Jag har inte fotat dem så de visar jag när de är klara...men de små blommorna kommer att sitta i mitten :)
I övrigt har jag börjat lägga upp ett lite större bandlager...hittade en del band på rea så jag passade på...
Blått och gröngrått...
Bredare band för större rosetter till större raser...olika nyanser av rosa/rött

Var var då liten Alize flicka medan jag fotograferade dessa band? .....
Alldeles under så klart :)


  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar