torsdag 22 mars 2012

Mellis

Färska hallon och keso

Försöker att variera mina mellanmål lite bättre...keso är en stor favorit :) äter det gärna med jordgubbar som ni vet...det är även gott med räkor eller skinka. Igår blev det med hallon, smakade smaskens.
Färska blåbär och keso

Idag blev det keso med blåbär och det var ännu godare :) Lite väl dyra bär men ibland kan man unna sig något extra gott tycker jag. Jag har tyvärr dragit på mig en förkylning igen och då passar jag på att inmundiga lite extra C vitamin. 
Förutom keso med olika tillbehör blir det en mängd knäckebröd som får vara mellis. Nu har jag hittat ett ganska nytt bröd som innehåller linfrön och en massa olika mineraler...supergott!
Vad äter ni?


2 kommentarer:

  1. keso, avocado och cashewnötter är super gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter riktigt gott, ska testas inom en snar framtid. Tack!

      Radera