onsdag 4 april 2012

Dagens rosett


Lilla frökens rosett för dagen är lila med vita prickar och har ett vitt hjärta i mitten.
Efter att ha jobbat mina timmar som brukligt gick jag hem och rakade och kantklippte liten vovves små öron :) som belöning för gott uppförande fick hon lite hundgodis och en underbar lång promenad i skogen i solsken. Trots att snö finns kvar gick det bara fint att gå. Tyvärr lyckades hon än en gång rulla sig i skit utan att jag såg det :( jag måste sluta upp att gå och dagdrömma tror jag :)...resultatet av detta påhitt blev en dusch med grundlig shamponering....Jag och mina rara barn har också varit till Uppsala och fixat några ärenden på em/kväll...och nu sitter jag äntligen skönt i soffan och bara myser.
Söt, lurvig och mycket illaluktande vovve...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar