onsdag 18 april 2012

Onsdag = promenad i skogen


Rosettlös men fin ändå...
Idag var det onsdag igen och det betyder att jag slutar tidigt från jobbet...gubben hade också börjat tidigt för en gång skull en onsdag så han och jag kunde ta vår lilla fyrbenta vän på skogspromenad. Behöver jag tala om att vi hade en lycklig vovve med oss...
Alize springer fram och tillbaka, hit och dit, upp och ner...hela tiden. Skönt att ta en promenad i raskt tempo samtidigt som vi lägger upp planer inför framtiden. Vi håller på att fixa inför sonens stundande student och det är en hel del som ska klaffa, särskilt som vi inte är hemma helgen före. Inbjudnings korten har jag börjat skriva idag så de blir postade innan helgen, vi har köp hem lite inför middagen så som dukar och så, menyn är spikad och recepten finns utskrivna. Ute i god tid med planer...ni som känner mig blir nog inte förvånade :)
Bad i en bäck ser väl skönt ut...
Pricken i mitten är vår lilla fröken på "sin" älskade fotbollsplan. Vi avslutade promenaden där. En promenad i Alizes tecken, skogen + bad i bäck + springa på fotbollsplanen = lycklig Alize.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar