måndag 2 april 2012

Studentkläder

Grå kavaj
I söndags åkte vi en sväng till Uppsala för att kolla på kläder till sonens stundande student. Det var en grå kostym som vi var på jakt efter då han ville ha en sådan...vi startade och avslutade jakten på MQ...snacka om att vi var nöjda då vi gick därifrån :) Sonen hittade precis det han ville ha (och det passade mammas plånbok bra också) och vi fick den bästa service man kan önska sig. Det är så roligt att träffa människor som är duktiga på sitt jobb, tjejen som hjälpte oss var både kunnig och fruktansvärt trevlig. 
Grå byxa med smala ben
Sonen hade klart för sig vad han ville ha för typ av kostym och vilken färg den skulle ha, lika så vilken färg det skulle vara på skjorta och slips...
Vit slim fit skjorta
Marinblå näsduk och slips som pricken över i...
Till detta inhandlades även svarta skor och ett svart bälte...bara strumpor och kallingar som inte köptes :)
Min son kommer att bli så stilig, ja, jag vet att jag låter larvigt stolt...men det är jag också :) 
Imorgon ska sonen vara vikarie på mitt jobb...ska bli spännande att få se hur det går att jobba med honom :)
Han är en mycket social och ansvarsfull person så det kommer förmodligen att gå bara fint.

Alla bilder i detta inlägg har jag lånat från MQ:s sida.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar