tisdag 24 april 2012

Dagens rosett


Lila med en blomma i mitten blev det idag.
Vilket varierande väder vi haft idag, ömsom sol ömsom regn...men visst är värmen äntligen på väg, härligt :)
Jag hade en massa saker inplanerade idag och visst har jag gjort en massa saker men inte allt som jag hade planerat...det dyker upp en hel del under tiden som man grejar...men trots detta så är jag nöjd med det som blivit utfört som tur är. Alize har som vanligt varit ett toppenbra sällskap, kommer att sakna min lilla tös när jag är borta...familjen har dock bestämt att de vill ha henne hemma så jag åker inte med henne till min mor som jag tänkt. De var alla överens om att de kunde vara hemma med henne mycket så hon inte behöver vara ensam, och de skulle sakna henne alldeles för mycket :)

Liten och klok...men ibland kallar vi henne Korkie...


2 kommentarer:

  1. Hej! Alize är så fin,en fin rosett i blått,som blåsippan!
    Igår var vi(jag o vovvarna) till Lykke,vi såg blåsippor i härlig natur och även villaområden promenerade vi igenom. Vårvärmen är på väg!

    Önskar dig en trevlig tripp till London!!!!!

    Många kramar från Eva o Vovvarna!

    Vi får höras framöver!!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för hälsningen, ser fram mot att få kolla in London :) Hoppas att ni har det bra, vi hörs när jag kommer hem.
    Kramis!

    SvaraRadera