måndag 18 juni 2012

Dagens rosett


Blått för hela slanten blev det idag :) med en silverblomma i mitten.
Alize hängde med på min motionsrunda ikväll rask promenad/joggning...mycket trött vovve nu...tungan hängde som en rökt skinka ur munnen på henne...
I full fart...

Hej hopp vilka är ni!?! Varför står ni här och glor? Vad stora ni är...sluta glo nu...matte vi sticker...tur att det fanns ett elstängsel...

Min lilla Alize var både nyfiken och lite rädd för kossorna som dock var väldigt nyfikna på henne och följde med när vi gick jämte hagen en bit. Vi har hittat en superbra runda för motion...grusväg, öppet (=myggfritt) vacker miljö och så törs jag gå den rundan själv (jag törs inte gå spåret själv då jag inte är helt övertygad om att älgar är enbart vegetarianer...de kanske vill smaka en bit av mig). Vi ska ge oss iväg ut imorgon igen :)




1 kommentar:

  1. Nyfiken på vilken promenadväg ni har Alltid kul med nya. Kan inte komma på var kossorna går någonstans.

    SvaraRadera