torsdag 28 juni 2012

Sötnosar :)

Kan man vara sötare än så här?
Under mitt och dotterns Uppsalabesök hälsade vi på hos Alizes uppfödare, Smassbogårdens kennel, och kollade in alla supersöta valpar. Vi satt på golvet och gosade jättelänge :)
Lilla killen ska flytta till Västerås snart
Brottnings match mellan syster och bror.
Tröttisar.
Så fin liten tjej
Trångt vid "matbordet"
Systrar <3

Söta som socker är alla valpar...så fina på alla sätt och vis...sociala, busiga och välmående...lyckliga blivande ägare :)
Det var extra kul att få återse Alizes fina mamma, goa Nita, det var ganska länge sedan vi var dit och hälsade på men hon var på pricken sig lik :) 
Jag och dottern avslutade denna dag på ett fint sätt kan jag lova...mysvalpar i massor :) 









9 kommentarer:

  1. Hej! Gud va kul att få uppdatering på valpbilder via din blogg :) vilken tur att jag kikade in här! Minsta Yorkflickan ska nämligen flytta hem till mig på måndag! :)

    MVH Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Jag hade klurat ut att det är så, er lilla tjej är fröken till höger på sista bilden :)Lycka till med valpisen!

      Mvh /Madeleine

      Radera
  2. Ååh man blir ju riktigt valpsjuk! :)

    SvaraRadera
  3. Ååh hon är underbar! Nu är det bara helgen kvar, sen bär det av till Uppsala! Jasså, hur listade du ut det :) ? /Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte så svårt att lista ut då du skickat mail till mig angående rosetter + att jag kände igen stolen, tavlan och kristallkronan bakom valpen på ett av dina bilder på din blogg.

      Radera
  4. Okej :) Gillar verkligen din blogg :) jag är en trogen läsare! :) å Alize är ju såå söt! Ha de gott! /Anna

    SvaraRadera
  5. Hej igen! Jättefina bilder och kul att läsa texten,också! Just nu busar de verklgen runt på köksgolvet,de är så goa!

    Kram på dig/er och så kul att träffas igen!Eva Skoglund

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för senast :)
      Hoppas att du blev nöjd med leveransen.
      Vi ses! Kram från oss alla

      Radera