söndag 3 juni 2012

Hemma igen :)

Mina vackra Kejsarkronor

Hej hopp, nu är vi hemma igen.
Värmland levde inte upp till namnet kan jag säga...blåsigt och kallt till tusen...men efter att ha suttit i den vedeldade bastun blev det faktiskt ett dopp i Rådasjön för mig :) så nu har badsäsongen startat...
Vi har haft ett par intensiva men mysiga dagar...hotellboende, grillning, bastubad, fika besök, rundåkning, fin middag och en massa skratt. 
Väl hemma möttes vi av ett mycket välstädat hem, underbara ungar :) de har hjälpts åt att städa inför sonens student. Inte illa va! Alize var mycket lycklig över att ha oss hemma igen och har inte gått långt ifrån mig på hela tiden...
Imorgon ska vi hämta hem stolar och bord, resa partytält och laga mat sedan är allt klart.
Lika bra att jag meddelar att det inte kommer att bli så mycket bloggande förrän onsdag...vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar