torsdag 7 juni 2012

Studenten


Tänkte visa hur det såg ut i vårt partytält...tältet är riktigt stort (8x5m) så alla fick plats utan problem. Dottern hade gjort en ballonggirlang till taket så det skulle bli lite extra ombonat, det gick åt 100st blå ballonger, som tur var hade vi inhandlat ballongpumpar och så fick hon hjälp av gubben :)

Jag hade sytt löpare av Marimekkotyg (givet val för att vara lilla jag) och i vaserna satt det gula rosor. Blå ljus i massor av ljusstakar höjde mysfaktorn ytterligare.
Blå balja med flytljus och penséer
Tunna med fleecefiltar att värma sig med senare på kvällen
Utanför fanns krukor med blommor
En hel del blommor och presenter fick sonen av alla fina människor som var med och firade honom denna dag. En mycket nöjd son som var väldigt glad och tacksam. 
Själv tycker jag att dagen blev otroligt lyckad och trevlig samtidigt som jag är glad att den är över och jag kan nu ta tag i min motion igen...det har gått åt en massa tid och arbete inför denna dag så jag fick lägga den åt sidan ett tag. 






2 kommentarer:

  1. Määä, nu ska du väl starta festfixarcatering! Jättefint partytält, dekorationer m.m.
    hälsar Wargas matte!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, tackar :)
      Nää, någon festfixarcatering kommer inte på fråga...det är jag alldeles för lat för. Men visst är det kul sådana här gånger. Ha det gott, kramisar

      Radera