onsdag 15 augusti 2012

Busfia


Elza är som alla andra små Yorkshireterriervalpar en liten busfia med mycket spring i benen och med en stor portion bus i blicken. Hon har utvecklats mycket under våra veckor tillsammans och vi är så glada i henne :) 
Jag längtar efter att kunna ta långa promenader med båda mina tjejer men än så är det bara Alize som orkar hänga med :) 
Alize och jag har kört hårt i två dagar nu och vi ska ut i morgon igen, då får vi sällskap av Alizes älskade extramatte. Jag känner att jag behöver en riktigt tuff genomkörar vecka vad gällande motion, så att jag kommer igång igen till 100%. Längtar till vatten aerobicen sätter igång och simhallen öppnar igen, känner att jag saknat simningen otroligt mycket. Alize och jag kommer att vara i fin fin form nästa sommar...i år var det inte lönt med detta skitväder ha, ha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar