söndag 19 augusti 2012

Gårdagens rosett


Mörklila rosett med stor swarovskisten hade Alize igår.
Jag tog tag i delar av min trädgård igår, rensade och klippte bort gammalt och utblommat i rabatterna på framsidan och rensade i växthuset bland annat. Jag kan i ärlighetens namn avslöja att alla mina trädgårds planer som jag satt upp inte blivit utförda i år...ingen inspiration och en busig valp som lockat desto mer har varit stora hinder...det känns dock skönt att ha gjort undan en hel del nu. Fick även se ett behov av ett inköp av lite perenner inom kort...fattas lite höstblommande växter på framsidan, till och med gubben tyckte det!!!
Min fina Alize höll mig sällskap hela tiden som vanligt :) hon är ett så otroligt fint sällskap då man är ute och fixar i trädgården. Hon följer med och kollar vad man gör, ligger och kikar, kommer och puttar på en med nosen för en gosstund...finaste Alize.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar