söndag 5 augusti 2012

Lördagens drycker...


Rubriken låter värre än det var...jag hade ju ett tvättberg att bestiga igår så mina dryckes intag under gårdagen bestod av kallt vatten och en hel del kaffe :)
Flickornas älskade extramatte kom förbi och vi gick en riktigt lång skön promenad i strålande solsken på eftermiddagen :) 
Sonen drog igång gräsklipparen och gjorde trädgården respektabel igen...skönt att han fixade det så behövde inte jag :) Tack vännen!
Dottern och jag tog med oss Alize på hennes långpromenad efter middagen och Elza körde kursen " vara ensam hemma" under tiden...lika duktig denna gång, låg och sov när vi kom hem.
Jag gav mig även på att prova dotterns studsmatta...hon fick för sig att jag skulle börja träna på den så hon och en kompis satte upp den under fredags kvällen...jösses vad trött i vaderna jag blev...men kul var det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar