lördag 11 augusti 2012

Fredagens rosett


Igår hade Alize denna svarta rosett med guldband och pärlor.
Efter att gubben hade jobbar klart för veckan packade vi in oss i bilen och åkte till hamnen för en skön tur på havet :) Elza var kvar hemma och övade på att vara ensam hemma men Alize fick följa med ut med båten...hon älskar att följa med. Vi ska givetvis börja ta med Elza också men först är det viktigare att hon vänjer sig att vara ensam då det snart är dags för jobb och skola för oss alla tvåbenta :( Jag börjar på måndag...
Bästa båtvovven :)
Och vad gjorde jag medan gubben och dottern försökte fånga storgäddan...kaffe och korsord är svaret givetvis :) + att jag knäppte töntiga bloggkort uppenbarligen...
Väl hemma blev det grillmiddag innan jag och mina fina Yorkieflickor gick och firade älskade extramatten på hennes födelsedag...avslöjar givetvis inte hennes ålder men vill i vanlig ordning tala om att lilla jag är yngre ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar