söndag 2 december 2012

1:a advent

Tänk att det är 1:a advent och december...mysigt tycker jag. Ska verkligen försöka att fixa och dona i lagom takt och se till att njuta mycket.
Idag kom vi hem från en liten tripp hos min mor med sambo, hela familjen packade in oss i bilen i fredags. Vi har haft en mysig helg tillsammans, lite julhandling har vi fixat undan också.
Väl hemma blev det till att ordna fram lite stjärnor och göra lite fint i huset...jag bytte gardiner i köket och handlade, gubben skottade snö och frostade av frysen. Nu blir det lite bakning framöver...
Inte så juligt med orkidéer men vackert i sovrumsfönstret :)
Köpte en Amaryllisbukett som pryder sin plats.
Köket
Vardagsrummet.

Jag tycker verkligen om december...med julen, min födelsedag och all tid som man kan umgås med nära och kära.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar