lördag 8 december 2012

Elzas nya overall


Jag har inte fotat Elza med overallen på så det fick bli ett kort på förpackningen så ni ser hur den ser ut och sitter ...

Då jag inte är någon vän av limegrönt valde jag en svart overall till min lilla fröken. Den sitter otroligt bra på henne och kommer att användas flitigt i vinter...perfekt att den får plats under hennes vintertäcke också...så hon verkligen inte kommer att frysa.

Jag köpte overallen på Jennys hund & katt i Valbo...där lägger de alltid ner rejält med någon typ av hundgodis i kassen som en liten gåva när man betalar, den här gången blev det massor med små tuggben :) Flickorna blev glada må ni tro.

Själv så fick jag välbehövliga isskrapor till bilen...




2 kommentarer:

  1. Å Jennys hund och katt. Där handlade vi alltid när vi bodde i Gävle. Tyvärr gillade aldrig vår hund godiset de stoppade i påsarna. Jag var tom nr 1 i deras kundklubb *haha*. Vi var på träningar och med i samma brukshundsklubb som dem som jobbade där. De var tider de =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar svänga in där när jag är hos mor :)hittar oftast någon väldigt nödvändig pryl...:)
      Godiset varierar från gång till gång...ibland är det bara mors Buster som gillar det, men han är som en riktig soptunna. Tuggpinnarna denna gång passade mina flickor perfekt.

      Radera