måndag 24 december 2012

Magiska julaftonsmorgon...



God morgon och en riktigt god jul alla ni där ute!
Här i huset har vi alla vaknat och somliga av oss har även varit ute på dagens första vovve promenad i snön. Själv intog jag frukosten när jag kom tillbaka så nu ska jag strax ta kaffe tillsammans med de övriga frukostätarna. Alize har som ni ser börjat inspektera alla paketen under granen...hon undrar säkert vilket som är hennes.
Efter frukost ska jag och min rara bror ge oss ut på en långpromenad...undrar om han vill det eller är han bara stor i truten...hmmm, vi får se :)
Efter den tänkta promenaden vankas hårklippning av sonens man...den som spar sysslor hon har...eller hur är det...

2 kommentarer:

  1. GOD JUL till er.
    Hmm är det sonens man (make) eller man (hår) som ska klippas??? =P

    SvaraRadera