lördag 9 februari 2013

Arla morgon

Kaffe och korsord på morgonen :)
Här hemma var vi uppe i ottan...liten Elza tyckte att det var dags att gå upp kl 6.05!!! Vill inte chansa att få henne att somna om och riskera att det blir kiss på golvet så det var bara att stiga upp och klä på sig. Flickorna gjorde snabbt sin morgontoalett, Elza för hon var så nödig och Alize för att få komma in till sängvärmen igen.
Själv så bestämde jag mig för att släppa in flickorna och sedan ta tag i snöskottningen...skottade i 30 minuter, dagens fyspass avklarat ;)
Jag har även promenerat med vovvarna, druckit kaffe hos flickornas älskade extramatte, fixat min garderob, lagat mat och packat...för nu åker jag, Alize och Elza till min mor...det blir bubbel framför brasan i kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar