lördag 2 februari 2013

Nystädat och fina naglar


Fin fina lördags sysslor i mitt hus...storstädning och manikyr har jag roat mig med...underbar lördag va!
Båda sakerna var lika välbehövliga i alla fall...
Nu sitter jag och bloggar i mitt rena glänsande hus och med lika glänsande naglar :) Gubben har varit och isfiskat idag + sonen tränade så jag passade på att städa då det var färre personer som kunde "springa" ivägen för mig då jag drog runt i städyran. 

Alizes bur som står i köket hade jag slängt upp på soffan tillsammans med Elzas dyna medan jag dammsög och torkade golven...

Började sakna Elza efter en liten stund...flyttade på kuddarna som stod vid öppningen och då tittade liten Elza fram...hon hade klämt sig in i buren och tagit sig en tupplur. Hon kan hålla sig ur vägen hon...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar