onsdag 27 mars 2013

Då var det klippt...


Hur kul är det egentligen...
Jag ringer till veterinären...
- Distriktsveterinären
- Hej, det här är Madeleine...matte till två yorkshireterriers, Alize och Elza.
-Hejsan, har det blivit sämre med Elza?
-Nej då, men jag har klippt Alize i tungan!?!
- Ha, ha ha, va är det sant!?!
- Tyvärr, kan vi komma så ni kan kolla hur det ser ut, det blöder väldigt.
- Kom på en gång ni.
-Tack!

Bra matte man är va! Fasen jag tror knappt att det är sant...hade fixat Elzas öron och tassar och skulle börja med Alizes...första klippet på ena tassen och liten Alize ska dit med tungan...

Det blödde en hel del vill jag lova...blodig på nosen, runt munnen och på ena benet...lilla stackaren.
Som tur var så var det inte så farligt "klipp" i tungan och det ska läka ihop utan problem. Matte mådde rätt dåligt kan jag säga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar