fredag 1 mars 2013

Ny doft :)


Ett nytt doftljus från Yankee Candle har flyttat hem till mig...doftar nybakat med vaniljtoner. 

Efter jobbet idag skyndade jag mig iväg och köpte mors 70års present och helghandlade mat. Väl hemma så hjälptes gubben och jag åt att få fram lite middag på bordet innan alla utom jag skulle iväg på träning. När jag blev själv hemma tog jag tag i städningen som nu är klar sedan en stund...nu njuter jag av mitt nya ljus och myser i soffan med fina flickorna. 
Elza åt riktigt bra i morse men nu är det sämre igen...när gubben kom hem från jobbet och skulle ut på promenad så ville liten Elza inte gå mer än en kort bit sen ville hon vända hem igen. Maten vill hon inte äta och nu sover hon mest igen :( Hoppas att det bara är tillfälligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar