fredag 22 mars 2013

Fredag :)


Äntligen är det ljuvlig fredag igen, bästa dagen på veckan...helgen framför sig + att man får vara extra lat för man har ju jobbat hela veckan :)
Mina fina flickor blev fotograferade under min lunchrast idag...okammade men lyckliga över att det var ny fin snö i trädgården. Elza sprang omkring och skällde på skaren medan Alize....

...mest stod still och funderade över vad Elza höll på med...skälla så där utan anledning...tokfia.

Alize för övrigt väckte mig kl 04.00...akut bajsnödig var hon tydligen...traskade upp i min otroligt osexiga pyjamas, på med en jacka och ett par boots...tog några steg ut på framsidan av huset...pang, så låg jag i snön...huvudet i en snödriva och fötterna i den andra mitt i mot. Hur kunde jag glömma att det var rena isbanan där bara för att det kommit lite snö under natten. Alize tittade mycket förvånat på mig där jag låg...jag låg kvar en liten stund och kände efter eventuella benbrott, skall skador, blödande jättesår eller något annat "smaskigt" att berätta om men inte ett endaste blåmärke fick jag att skryta om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar