lördag 31 augusti 2013

Fina naglar och goda minnen


Plockade fram lite lack igår em för att fixa naglarna inför dagens servering...viktigt att se fin ut när man serverar...underlack, ljusrosa lack och topplack...ger fina ljusa naglar som ser ganska naturliga ut...favorit.

Drack en Ale efteråt medan lacket torkade...det blev en av mina favoriter som jag oftast valde på pubarna i London båda gångerna som jag varit där, Bombardier. Tur att den finns på Systembolaget...bara att öppna och drömma sig tillbaka...det är dock inte helt lika men snuddar minnena lite :)



2 kommentarer:

  1. Hej! Nu var det längesedan jag hörde av mig! Jag följer er vaje dag och det är så mysigt och roande att läsa o se alla bilder!!! Kul att Alize blivit så alert! Vilka ideer Elza får ibland,som att plocka tomater ifrån växthuset!
    Här i Smassbo har vi lagt om tak på den gamla delen av huset,(det var Matz semester),och så varmt vi hade då! Vi har också färdigställt tomten,med gräs,körsbärsträd,äppelträd och lite mer!
    Snart blir det en Mallorca resa för oss!Det känns som vi behöver det.

    En liten rapport från oss i Smassbo, kramar från Eva o Matz

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Kul att höra från dig, det låter som det varit fullt upp hos er. Låter härligt att åka iväg till solen ett tag :)
    Ha det gott!
    Kramiz

    SvaraRadera