fredag 30 augusti 2013

Lunchlyx :)

 
Sitter på jobbet och har lite lunchrast kvar...tog med mig en Starbuckslatte när jag gick tillbaka efter att varit hemma och promenerat med fina flickorna. Passar på att göra ett inlägg medan jag njuter av den :) lite fredags lyx i enkelt format.
Ikväll ska jag passa på att vila för i morgon kommer dagen att vara riktigt fullspäckad...jag ska först gå och se dotterns fotbollsmatch sedan ska jag vara med och laga mat till 100 personer, vara "chef"  över serveringen och sedan diska undan...sedan blir det nog en öl i baren innan jag cyklar hemåt :)
 
På söndag tar jag tag i den kommande kräftskivans finplanering + dotterns 18 års dag + gubbens födelsedag...tur att dottern och gubben fyller samma dag så det blir inte flera dagars firande i alla fall.
 
Tur att jag älskar att planera och dona :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar