lördag 24 augusti 2013

Poolparyt nr 2


Med badkläder och blommor till värdinnan i korgen cyklade jag iväg på After Work/poolparty i går eftermiddag. Solen sken så fint och jag var på ett strålande humör :)
Jag välkomnades med ett glas kallt vitt vin och fick slå mig ner i väntan på middagen, grillade laxspett med kokt potatis och kall romsås till...smakade ljuvligt.
Jag hade det finaste sällskapet i väntan på middagen...en av familjens tre Goldisar valde att krypa upp i mitt knä för att bli klappad :) Hon låg så fint och riktigt tryckte sig mot mig och lade huvudet på min arm sötnosen.

Efter maten var det dags för lite poolbad...denna gång i en uppvärmd bubbelpool till min stora lycka :)
Visst ser det härligt ut!
Förutom ett litet avbrott för ost och kex så badade vi hela tiden...vi klev ut badet kl 23.30...med ruskigt skrynkliga fötter som knappt gick ner i skorna när jag skulle cykla hem :)
Tack för en underbar em/kväll :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar