söndag 11 augusti 2013

Lördagen


Vi hade tur att vi fick lite sol på poolpartyt igår :) men ska väl vara ärlig och tala om att det inte blev så mycket bad för min del...men visst doppade jag mig...det var kravet för att kvala in till nästa års party nämligen.

Bubbel gillar jag...det har ni nog alla förstått och hört till leda vid det här laget...men det blev ett par glas av det igår också :)

Vi åt grymt god mat...sagolik musselsoppa till förrätt...grillat till huvudrätt med goda röror till, mango/chili och den som syns i förgrunden är gjord av grillad paprika,mandel, rödvinsvinäger salt och peppar...ni måste prova!
Efterrätten föll på min lott den här gången...det fick bli en vitchoklad paj med färska bär och frukter...lite vispad grädde till...och en espresso :)
Vi hade en fin dag med många skratt och en jättekul frågesport...jag vissnade före alla andra (inte av alkohol) och knöt mig ca. 00.30 de andra var vakna betydligt längre :)
Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar