lördag 28 maj 2011

Aurikel


Slänger in en bild på en av mina vackra blommor, Aurikel. Den har en vacker lila färg tycker jag.
Den här helgen kommer jag att ha fullt upp...igår var jag och Alize på fotboll som vanligt. Jag hade tänkt fota dagens rosett under matchen men när jag tog fram kameran visade det sig att batteriet var sten dött :-(
Idag hjälper jag till att fixa under ett större jippo här på orten = pengar till fotbollen. Hittills idag har jag varit där 4 timmar och det lär bli ett par timmar till är jag rädd. Men just nu är jag hemma med lilla Alize, vi ska strax ge oss iväg på en promenad.
I morgon ska jag bege mig till Österbybruk och gå på hundutställning tror jag. Brukar vara kul att gå runt och titta på alla vackra hundar och entusiastiska människor som tycker att just deras hund är vackrast (och då vet dom inte att den vackraste finns hemma hos mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar