fredag 20 maj 2011

Underkänt

Ibland borde jag klaga högre...men, men...gillar faktiskt inte att klaga (fast man borde). Detta spänne köpte jag för ett bra tag sedan och det såg ut så här vid leveransen, inte kul. Givetvis borde jag inte ha tänkt, -jag ringer senare....senare har en otrolig förmåga att bli grymt mycket senare...sen är det försent att klaga.
Tur att jag har en kär vän...Karlssons klister...han fixar allt och lite till. Nu har Alize ett nytt fint spänne i alla fall. Begriper inte att dom som gjort spännet bara hade använt dubbelhäftande tape.

Det blir nog invigning av spännet i morgon...lördagsfin...
Idag har vi en rosettfri dag igen så därför utgår "dagens rosett" inlägget. Det vankas matlagning och städning för mig och rara dottern här hemma. Den manliga sidan av familjen är ute på annat idag.
Ha en skön fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar