onsdag 25 maj 2011

Dagens spänne!?!

Äntligen fungerar detta spänne att använda...har var tvungen att laga det direkt som det kom hem till oss. Men nu så pryder det Alizes tofs så här fint.
Idag så har det varit mer fart på mig än igår...vad sägs om; klippt gräsmattan, rengjort soptunnan, tvättat, lagat mat, gosat med vovven, tagit upp maskrosor och röjt i köket. Inte dåligt tycker jag och klappar mig själv på axeln ;-)
Alize har mest rullat runt och busat medan matte har slitit med alla sina göromål...
Resultatet av allt bus och rullande ser ni här...hårspännet sitter på sniskan och tofsen sitter snett...men vovven är glad.
Om ni alla undrar vad övriga familjen roat sig med när jag jobbat så är det så här...dotter=filmtittning, son=dataspel, gubbe=fiska, så har det varit idag. Jag klagar inte för jag gillar att klippa gräsmattan, det är lite terapi att gå där och filosofera tycker jag.
Nu precis gick i alla fall rara dottern och Alize ut på en långpromenad och jag vilar med datorn i soffan ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar