torsdag 30 juni 2011

Äntligen...

Här ser ni lite av vad jag roade mig med igår...planteringar. Har skjutit upp det i evigheter känns det som...men nu återstår det bara att bära alla krukor till sina platser i trädgården, skönt.
Alize var som vanligt med och kollade vad jag höll på med.

Jag fixade även till ett växt BB...bra att kunna sätta ner blommor som jag köpt på ett tillfälligt ställe tills jag får rabatterna fixade. Nu klarar de sig i sommarvärmen så får det flytta ner i fixade rabatter i höst.


2 kommentarer:

  1. Vad fint det blir med blommor och allt,ni är så gulliga!
    Vi måste höras via telefon snart,imorr`n jobbar jag med fötter"
    Kramiz Eva o vovvarna!!

    SvaraRadera
  2. Tackar, tackar :-)
    Vi gör vårat bästa....men som du säger, vi får lov att höras snart. Hälsa alla!
    Kram

    SvaraRadera