måndag 13 juni 2011

Öronfix


Idag har jag som sagt var fixat Alizes öron igen, känns som om det var igår :-). Det finns alltid något som ska klippas, kammas eller rakas, men det är tur att jag tycker att dessa saker är som terapi...tycker faktiskt att det är mysigt att greja med lilla vovven.  
Hur som helst, öronen är nu som ni ser rakade, kantklippta och så har jag ryckt hår i hörselgången. Det sista tycker lilla Alize mindre bra om men det går skapligt bra faktiskt.

De här sakerna har jag till min hjälp; liten batteridriven trimmer, öronpiang och hårsax.
Önskar att jag hade en bättre trimmer men det går skapligt bra med den jag har. Peangen är superbra, trubbig i änden och med ett bra grepp. Saxen har jag inte till tassarna då har jag en som är trubbig i änden men till all annan klippning har jag den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar