söndag 5 juni 2011

Söndagsgodis

Idag har vi, jag, sonen och brorson roat oss med en tur till Uppsala för lite shopping. Det blev en trevlig liten tur med god mat (Wok), presentletning och vi avslutade med att handla mat. Grabbarna köpte en påse chips till kvällen och jag köpte lite godis till Alize som väntade där hemma...i skrivandets stund kämpar lilla fröken som bäst med ett av de avlånga benen till höger i bild. Det är torkad kyckling som är inrullad i tuggbenet, tydligen jätte mumsigt.
Själv hittade jag mitt älsklings godis :-) som inte är så lätt att få tag på alla gånger...fick en påse av Alizes älskade extramatte för ett tag sedan så det var inte kris men jag passade på att fylla på förrådet lite inför sommaren. En Kopiko till kaffet och jag är lycklig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar