torsdag 6 oktober 2011

Dagens rosett


Idag blev det en röd rosett med ett vitt pärlhjärta i mitten.
Ja, kära vänner vad ska jag rapportera om från paradiset idag då ;-)...jag har jobbat 09.00-19.00 med avbrott för en lunchpromenad på 30min. Ganska sliten just nu...börjar jobba 06.15 i morgon...känns som jag lika väl kunde sova över på jobbet inatt...men då fick jag inget sällskap av liten Alizeflicka...
Alizen har tillbringat mystid med husse, käkat korv i varandras sällskap och varit på långpromenad.
Liten sötis.

Imorgon ligger planen så här...grillat till middag...tömma och städa ur växthuset...bära bort utemöblerna...långpromenad med Alize och hennes favorit extramatte (min vän) = mycket trevligt struntprat...hoppas att vädergudarna är på min sida...men som sagt var, jobba först...tur man har de bästa arbetskamraterna av alla :-)
Får nog klämma in lite städning av kaosartad 1 1/2 plans villa också, någon som har lite städlust och kommer förbi och tar toan åt mig ;-) Inte!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar